Gerbang Ilmu Perniagaan Forex Anda

Menyepi Terlalu lama kini kembali



Fuhh..lama betul tak update blog ni,banyak teknik-teknik forex baru yang den baca tak ditulis disini.Sebenarnya saya busy dengan blog satu lagi tu haaa..blog ni pula terabai la jugak,tapi mana-mana yang datang buat pembelian Teknik Filter saya masih lagi respon.Iye la semua email masuk ke hp saya,notifikasi naik so boleh la alert kalau ada sape2 yang buat atau nak buat pembelian(biasanya pertanyaan dahulu yang diajukan).

Pos ni sebenarnya saya update untuk memberitahu bahawa saya masih lagi menjaga dan manage blog ni..insyallah nanti saya akan update teknik-teknik forex yang boleh anda cuba sendiri nanti.Saya juga akan berkongsi teknik saya gunakan sekarang iaitu teknik dan setup yang saya trade mengunakan smartphone.Seronok trade dengan phone ni sebenarnya..kat mana-mana je boleh tengok chart..dulu saya terpaksa bawak laptop mini bersama kalau time2 saya melepak di kedai kopi kikikiki...sekarang takde lagi.

Ok lah,kepada semua pengunjung baru blog ini silalah baca pos-pos teknik yang berada didalam blog ini..praktikan dan belatih mengunakan simulator ye.ok salam..



Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Menyepi Terlalu lama kini kembali