Gerbang Ilmu Perniagaan Forex Anda

Teknik Scalping 5 Minit MTF Stoch

Belajar Trade Forex Teknik Scalping 5 Minit MTF Stoch 




Ok..sebelum ni saya ada cakap kan,yang saya sekarang sibuk dengan kerja-kerja lain dan juga dengan satu projek FX,salah satu projek FX saya ialah latih displin diri untuk scalp.saya sebenarnya sedang cuba berlatih  dengan mengunakan style 50% margin dengan cara scalp(pergh giler,..dah tengok orang lain boleh buat,saya pun nk cuba jugak)...memang akaun saya ada meletup sekali..hahaha..tapi 10 usd jew la...

Pastu top up balik sampi la target saya nak tu(300usd)..tapi last2 just mampu boleh 100 usd jew dengan 1 kali MC,hahaha.saya berani buat style 50% margin ni sebad saya just depo 10usd jew,kasi hati jadi kering sikit..sbd kalau depo modal kecik hati pun tak gundah gulana(bagi saya la)..ekekeke..

Teknik forex yang saya gunakan ialah seperti diatas..Saya gunakan Multi Time Frame Stoch dan Fractals sahaja..

mula-mula buka pair yang ingin ditrade,time frame 5 minit masukan indi
-MTF Stoch (set 5,3,3,set TF30 minit dan set true,yang lain kasi false)
-Fractals

Entry

  • MTF Stoch tangga menaik,fractals Low muncul BUY
  • MTF Stoch tangga menurun,Fractals High muncul SELL
  • TP 5-10 pip
  • SL 10 pip bawah/atas low fractals

Jangan Entry

jika salah satu syarat diatas tidak cukup

Download MTF Stoch



Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Teknik Scalping 5 Minit MTF Stoch