Gerbang Ilmu Perniagaan Forex Anda

Kelas dan kursus forex terbaik

Sedang mencari kursus atau pun kelas forex online yang percuma

Terdapat banyak individu mahu pun syarikat yang berkait dengan perniagaan forex menawarkan kursus forex trading.Ada yang secara percuma dan ada juga yang dikenakan yuran.Dengan lambakan kursus forex yang ditawarkan pastinya para trader yang masih baru akan mengalami kesulitan untuk memilihnya,ini belum lagi dikira personal coachig yang ditawarkan oleh individu tertentu.

Dulu kalau saya rasa ingin mencari kursus trade forex ini saya selalunya akan berkunjung ke laman forum carigold.com dan juga group-group facebook,dulu group facebook masih lagi kurang.Tetapi kini group-group facebook forex sudah pun banyak yang muncul,boleh saya katakan setiap bulan pasti akan muncul 1 group facebook yang dibuat oleh trader yang ingin berkongsi ilmunya,macam yang saya bagi tahu sebelum ini,ada yang berbayar dan ada yang percuma.

Kelas dan kursus Forex Terbaik


bbma abg oma ally
(kredit gambar: bbmabasic.com)
Tapi untuk setakat ini(tahun 2015) antara kursus forex yang saya rekomenkan ialah kursus atau kelas teknik BBMA dari sifu abg Oma ally.Sebenarnya eliau ada berkongsikan tekniknya secara percuma,tapi mana yang nak memahaminya lagi boleh saja pergi ke kelas BBMA abg Oma ally ini.Untuk kursus lain saya tidak pasti,tetapi anda boleh mencari kursus-kursus forex yang ditawarkan didalam facebook group.

Disana ramai trader yang promosikan kelas,kursus atau personal coaching mereka,selain itu anda juga boleh juga bertanya dan meminta pendapat dari ahli-ahli group sama ada kursus yang ditawarkan ini berbaloi atau pun tidak.
Review Teknik Forex Sebenar
Bagi yang berminat dengan teknik BBMA abg Oma ally anda boleh klik disini untuk maklumat lanjut.Ok lah sampai disini sahaja lah dahulu ye,salam.. p/s: saya sertakan sedikit video pengenalan teknik BBMA abg Oma ally.






Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Kelas dan kursus forex terbaik